39/50 shades of Si

am vazut pe blogul lui Mâzgălica o leapsa care mi s-a parut interesanta, asa incit m-am gindit sa preiau ideea. e simplu, trebuie sa scriu despre mine. 50 de lucruri despre mine, mai precis:

1. imi plac ciinii si urasc pisicile. cred ca o sa am toata viata macar un ciine prin preajma. Lucy mi-a bucurat copilaria, iar Cora ma distreaza acum. daca as avea ceva mai mult spatiu, mi-ar placea sa am doi ciini.
Lucy

Cora
2. imi place sa citesc, imi place sa discut despre carti si imi plac oamenii care nu citesc timpenii.
3. imi iubesc toamna si ploaia. nicioadata nu ma simt mai libera si mai vie ca prin ploaie, motiv pentru care ies la plimbare cam de fiecare data cind ploua.
4. sint plina de prejudecati si sint foarte dura atit cu mine, cit si cu oamenii din jurul meu.
5. sint pesimista, negativista si usor depresiva. in acelasi timp sint cinica si ironica.
6. sint atee.
7. imi plac varzarile.
8. sint obsedata sa respect reguli si ma enerveaza cei care triseaza/fenteaza.
9. imi plac foarte putini oameni din jurul meu.
10. nu imi plac copiii mici.
11. sint feminista pina in maduva oaselor.
12. sint foarte serioasa in privinta muncii mele si sint obsedata sa nu gresesc. toate greselile pe care le fac ma chinuie mult timp dupa ce acestea s-au consumat/le-am rezolvat.
13. rosesc foarte usor si urasc asta.
14. nu sint foarte curajoasa.
15. imi plac bijuteriile din argint si inelele cu piatra mare.
16. sint foarte greu de multumit.
17. ma plictisesc mai mult de doua-trei zile la mare. prefer muntele si excursiile prin orase. imi place sa ma plimb pe stradute mici, vechi.
18. urasc selfie-urile si check in-urile.
19. din pacate, nu pot citi oricind in spatiile publice, cind e zgomot sau cind sint multi oameni prin preajma.
20. sint impulsiva.
21. frica de moarte e cea mai mare frica a mea.
22. serialele mele preferate sint Frasier, Fargo, Fawlty Towers si Deadwood.
23. m-am identificat teribil de mult cu conceptiile personajului Rust Cohle din True Detective (season 1).
24. imi place sa merg la teatru si la opera.
25. nu imi plac lucrurile cu sclipici.
26. prefer rozul pal si in doze mici.
27. imi place jocul, joaca. 
28. imi plac spiralele.
29. imi plac prieteniile relaxante, fara asteptari mari si presiune.
30. nici nu stiu cind am facut 30 de ani.
31. as vrea sa am mai multa rabdare.
32. as vrea sa port mai des rochii, dar nu mi se par deloc comode.
33. imi plac tavernele si bodegile, nicidecum restaurantele sofisticate si pretentioase.
34. obisnuiam sa colectionez servetele. m-am oprit acum ceva ani, cind am inceput sa cred ca acest lucru implica irosirea spatiului.
35. pastrez bilete de la teatru, opera, muzee, telegondola etc si le folosesc pe post de semn de carte. Am deci o colectie de 'semne de carte' pe care le aleg in functie de cum se asorteaza cu coperta cartii.
36. sint introvertita. de aceea imi e si greu sa dansez in public in ciuda faptului ca imi place uneori. imi plac in special horele pentru simbolistica lor.
37. nu imi plac pesroanele simandicoase.
38. i am a proud grammar nazi.
39. pastrez si acum caietul cu versurile pe care le-am scris in liceu si ma gindesc ca la un moment dat sa le public pe blog. 

Comentarii

Postări populare