Are you a bookworm?

Iata un set de intrebari interesante de la Liviu:

1.Ce carti ai citit anul trecut?
Incepind din vara, mai exact de cind cu proiectul Julie&Julia, deja stii ce carti am mai citit. Inainte de astea au fost Catastihul amorului de Radu Ionescu, The Hours a lui Michael Cunningham, Tiganiada, I. Budai Deleanu etc.

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
Ceremony, Leslie Marmon Silko si foarte greu merge Eat, Pray, Love, Elizabeth Gilbert. Merge greu nu pt ca e cine stie ce carte dificila, ci pt ca nu prea am timp de ea.

3. Ce carti vei citi in acest an?
Pffff! Mi-am facut o lista, dar nu vreau sa o divulg... Un singur titlu: Zorba grecul

4. Care este cartea ta preferata?
Habar n-am. Poate The Waves, Virginia Woolf.

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Au fost citeva. Poate Pianista a lui Elfriede Jelinek. Ori poate Amintiri din casa mortilor (Dostoievski). Sau, de ce nu, era una pe care am citit-o in liceu: Fanfan de Alexandre Jardin

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Melodia din surdina nu conteaza atit de mult.

7. Esti pasionat de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Raspunsul meu ar fi trebuit sa fie: Nu, pierd timpul aiurea la calculator. Din pacate, am vreo doua jocuri preferate: Syberia, Gothic II, Age of Empires, Sims, Heroes of Might and Magic, Broken Sword

8. Care este filmul tau preferat?
Ei, la capitolul asta chiar stau prost. Chiar ca nu stiu!

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri orice altceva?
Si si :)) Mai intii pe carte, logic.

Comentarii

  1. vreau sa fac si eu testul asta :D
    inca nu stiu daca o sa-l fur si pe blog, sau il completez la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Fanfan a fost o sugestie de-a mea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare