wanting to be Zen - slash - M-AM SATURAT!!!

imi doresc sa fiu Zen. dar nu-mi iese prea bine. poate doar in prima parte a zilei. apoi ies la iveala tot felul de 'chestii-trestii'. unele noi, altele vechi. asa ca ce zici de o nou rubrica? sa avem unde sa ne varsam amarul...

incep eu :) promit sa spun doar doua acum. pastrez restul pt mai tirziu;)

M-AM SATURAT DE...

1. de prosti. dom'le, nu stiu cum naiba, dar nu poti scapa de ei. pe unii ii ignori (bine, in limita prostiei lor), pe altii ii demasti, pe altii trebuie sa ii pupi in fund.

2. de cei carora nu le mai ajunge, frate! un' te uiti (serviciu, facultate, aer liber) vezi numai 'pupincuristi' care se intind, se intind, se intind pina nu mai ramine nimic. hai sa stringem cu totii suav din buze si sa prindem primu' fund de prof/sef/orice altceva. hai sa avem mariri peste mariri! si mariri de orice. inclusiv de buze, prindem mai mult fund dintr-o lovitura! ;)

Comentarii

  1. asta e în continuarea discuţiei de ieri :)
    (să vedem acum cine "se simte" şi se îmbufnează - eu aş da linkul tuturor colegilor tăi de facultate, haha)

    sormy, oameni proşti şi oportunişti vor fi mereu. pe existenţa lor se bazează supravieţuirea noastră, a elitei din ce în ce mai restrînse de oameni pentru care viaţa înseamnă mai mult decît o şaormă, datul din buci în club şi etalarea (in)succeselor pe toate gardurile.

    mi-a plăcut faza cu măritul de buze :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare